Daancruise.reismee.nl

op weg naar Brisbane

Das een poosje geleden, maar weinig tijd veel partys en alles loopt op rolletjes, echt ik kan het zo wel 5 maanden uithouden. Het team wat we nu hebben is errug goed en vooral het management is erg sterk en geloof me dat scheelt stukken. De nieuwe chef Ravindra is ok strikt en een beetje india maffia uiteraard maar ik kan het uitstekend met hem vinden. We hebben nu ook een exec sous chef voor deck 4 5 en 6 aanboord een duitse reus ik was eerst de grootste aanboord maar deze gast is nog een keer twee keer mijn size, lijkt wel op zo'n worstelaar, maar een prima gast met veel ervaring komt van royal caribean cruises.

Verder hadden we eerst geen worldcup voetbal aanboord maar sinds gister hebben ze eindelijk $2400000 neergeteld voor drie schepen, dus iedereen is verry happy en we volgen zoveel mgelijk, alleen de tijden ziij nogal slecht de eerste wedstrijden begiinen hier half elf 's avonds dus komende zaterdag zit ik front row in de crewbar met chef en de engelse chef van de salt grill nu is ook zware football fan, echt een toffe gast deze week elke avond party in de bar en gister z'n dertigste verjaardag uitgebreid gevierd. Is nu echt een stuk gezelliger dan m'n eerste contract je kent een hoop mensen meer en er zijn nu een hoop gezellige mensen aanboord scheelt een hoop.

Afgelopen zaterdag turnaround dag nog even een paar uurtjes Brisbane in gegaan, heb m'n itouch verkocht en de appple Ipad gekocht super apparaat, een voor mij en een voor Tom de salt grill chef was z'n verjaardags cadeau van z'n vriendin, was lache wasw negen uur 's ochtends bij de winkel en had precies de laatste twee in heel Brisbane.

Verder zoals ik al zei weinig te melden zitten in een prima flow krijgen nu als challenge alleen nog een usph audit van Carnival Australia en verder weinig alleen nog een dri daagse special comedy cruise maar die heb ik vorig contract al gedaan en is goed te doen! Later meer!

Reacties

Reacties

ma,

Gezellig weer een berichtje! En dan nog voetbal kijken niet gek toch?
Ik mail je snel en geniet van de mensen en de dingen die gebeuren! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!