Daancruise.reismee.nl

here we go again

Cool
Nog een week en weer terug, deze keer met mixed feelings ander schip en nog de rottige nasmaak van vorig contract, en bovenal zonder m'n one and only girlfriend. Maar ja ships life zullen we maar zeggen en het kan altijd slechter maar geloof me het is wel zwaarder om nu weer weg te gaan, maar werk blijft werk was leuk en goed in holland top weer. Altijd weer te kort tijd voor alle familie en vrienden je kunt never ever iedereen tevreden stellen en iedereen heeft z'n leven ook hier.

Ik ga weer me best doen ook zeker dit blog. Even kort ik vertrek de 18e half vijf naar london, ba dan 23 uur naar Sydney met een stop in Bangkok (kunnen we weer bijtellen met places ive been) kom de 20e in sydney aan 0605 kan slechter. Daar dus nog een dagje bijkomen heb al een fijne lunch/dinner geregeld met Luke mangan in glass sydney @ Hilton. Daarna zwaar aan de bak gelukkig komt er samen met me een goeie sous die ik ken van de dawn en ken ik al een hoop mensen aanboord daar dus lets go! laters meer.

Reacties

Reacties

Erwin

Hee Daan, succes met je nieuwe tocht. Het was hartstikke leuk je weer gezien te hebben bij JT. :-)
Groetjes, Erwin

Mart

Weer veel succes Daan en een goeie vaart!

Wij kijken weer uit naar je reis verhalen!!

Groetjes, Mart en natuurlijk ook van Janus!

Tine.

Zo Daan, je verblijf in Holland zit er bijna weer op.
Genoten van je foto,s en je uitleg over je komende reis.
Jammer natuurlijk dat ik je niet ontmoet heb!!!
Wens je weer alle goeds-gezondheid-succes en liefde met je geliefde de komende tijd. Kijk weer uit naar je verslagen. Lieve kus van mij, Tine.

Ans

Toch maar weer die reiskriebels volgen, zelfs zonder je lief, ai dat is wel heel erg jammer natuurlijk Toch veel plezier,succes en behouden vaart gewenst , we gaan je weer volgen !

Erwin

Gaat je gewoon weer lukken dat geile contract Daan ! Gewoon blijven lachen!!!!!!!groeten erwin.

Erwin

Daan nog mensen nodig?

Cees

Hoi Daan,
Het is weer aftellen opweg naar 18 mei. Veel succes op je nieuwe schip en sterkte met je werk en met je lief op zo'n grote afstand. We gaan je verhalen en avonturen weer met veel plezier volgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!