Daancruise.reismee.nl

@ Sydney

Zo die vlucht zit er weer op was uiterrard weer donders lang dat went nooit. Half vijf uit Amsterdam weg naar London, dat is niks uiteraard als je op hoogte bent land je al weer, een biertje en een zuur zakkie chips.

Op Heathrow van terminal 5 naar Terminal drie dus even in de bs daar ben je zo, maar die terminal is dus echt de balle te doen maar een paar restaurants en niet echt heel goed of de good old overpriced vis en oester, kaviaar bar. Daar had ik het dus zo gezien maar om dan weer naar buiten te komen valt dus ook niet mee je loopt je rot maar uiteindelijk toch gelukt en daar in de terminal wat gegeten en nog even byuiten wat rond gewandeld.

Tien uur dus de grote vlucht naar Bangkok, echt een top stoel 28d (onthouden in 747-400) Net achter de first class echt plenty beenruimte zalig dus na de maaltijd en drankje was ik zo vertrokken echt zalig geslapen, eten niet te hachelen echt zo slecht dus na twee happies weg ermee.

Op Bangkok kwammen we rond 14.15 local en maar vlogen alweer 18.00 en dan door alle customs security ook weer een heel gedoe en alle jezus benauwd en warm daar, ook geen bijzonder airport en overpriced chow dus niet gegeten ok daar.

Toen dus nog 8,5 uur naar Sydney en zelfde stoel dus weer heerlijk geslapen, vanmorgen dus half 7 op Sydney voelde en nog echt kiplekker en niet moe, zag een hele bult crew staan dus slim effe een taxi gepakt en was als eerste in hotel waar ze gelukkig nog net een kamer hadden hahah in de pocket de rest staat nu nog te wachten ik heb al lekker ontbeten en ga zo de stad in is 20 minuten met de trein dus dat is wel te doen. Hetw eer is heerlijk 23 graden strak blauwe lucht dus dat gaat wel lukken straks. laters meer. grt

Cool

gijs

hey daan, fijn dat je bent aangekomen. gelukkig voor je geen zure vlucht want dat kan echt heel veel schelen. succes op de boot weer. gijs

Daan

Kijk dat vindt ik nou fijn Gijs dat je nu de eerste bent om een reactie te plaatsen was trouwens echt een toppie dag hier zal zo nog een verhaaltje plaatsen, dag is nog niet voorbij dus er volgt nog wel wat straks weer hard werken niet! grt

Tine.

O.K. Daan.
Weer een enerverende reis geweest. Ben ik ook vroeg genoeg om een antwoord van je te krijgen?
(grapje)
Mooie stad Sydny!!