Daancruise.reismee.nl

Dag vrij nr 2.

Tweede dag off, zalig drydock mag van mij nog een weekje langer duren. Echt alleen Ontbijt is vroeg, en lunch de enigste tijd dat het een beetje druk is. Heb alles weer op de rails, goed organised, ze weten allemaal weer wat ze moeten doen en no more playing around !

Vandaag is de nieuwe chef aanboord gekomen chef Ravindra uit India, Chef Delmas die ik mijn eerste contract komt helaas niet terug hier hebben ze tegen z'n zin in naar de Pacific Sun gestuurd dissaster boot eerste klas echt niemand wil daarheen! Nieuwe chef op eesrte gezicht prima gast had al veel over me gehoord en alles positief. Ik hoor dat ie wel wat strikter is maar dat is niet erg. Corporate chef is nog niet aanboord dus hoe en wat met Sydney weet ik nog niet.

De sous chef die alsmaar ziek was is vandaag eindelijk weer begonnen, ben gister maar even naar zijn cabin gegaan en even een hartig woordje gesproken zat bijna te janken zeg ai ai, maar heeft blijkbaar toch geholpen. En dus nu lekker de hele dag en avond vrij ga straks om twaalf uur met de shuttle bus naar de City. We hebben een shuttle bus voor de crew de hele dag is toch een half uur weg de stad.

Drydock verder lijkt alleen maar of ze alles verder afbreken echt ongelovelijkje snapt echt niet dat dat nog goedkomt in tein dagen hahaha. Heb ondertussen wat foto's genomen die ik uiteraard straks ook er op zal zetten

Verder weinig nieuws te meldenhopelijk gaat alles okmet de nieuwe headchef hij is tot 5 Juni zoiezo nog samen met de andere headchef Sean. Ga nu douchen en lekker lunchen downtown is prachtig weer vandaag 26 graden strak blauwe lucht, Lucky gister was hele dag regen en koud slaat snel om hier.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!