Daancruise.reismee.nl

Brisbane Drydock.

Zo eerste half dagje vrij in Drydock, dus maar even naar de Bibliotheek gegaan kun je lekker reaxed en gratis internetten.

Drydock nu dus de eerste cruise van drie dagen was een eitje en vloog voorbij, voor je er weer een beetje in bent was het alweer voorbij. Was wel een bende ze waren wel erg blij dat ik terug was, die gast die het van me overgenomen had was en is nog aanboord maar die bakte er dus echt niks van.

We hebben nu ook een nieuwe chef Sean jonge gast uit Canada prima kerel ook erg grappig en makkelijk dus daar hebben we weer mazzel mee. Drydock is tot nu wel makkelijk eerste twee dagen nog een beetje kijken hoe druk het zou zijn maar dat valt reuze mee hebben iets van 300 contractors aanboord dus dat is eigenlijk alles, beetje beter dan 1900+. Dus we zijn vandaag begonnen om de gasten wat vrije tijd te geven.

Zo'n drydock blijft wel een gebeurtenis het is een grote bende aanboord containers overal op dek kranen hoop herrie etc, maar wel spannend als je het zo allemaal ziet denk je dat komt nooit meer goed maar over 11 dagen moet het toch allemaal weer spik en span zijn we blijven het wel volgen. Zal proberen de komende dagen wat foto's te maken is wel leuk, het dock zelf mogen we niet in dat is te gevaarlijk maar de rest kunnen we overal komen.

Hoefde gelukkig niet van cabin te wisselen, maar wel al een paar dagen geen airco en nu al anderhalve dag geen water dat blijft dan wel behelpen, douches en toiletten buiten etc en gruwelijk warm in de hut slaapt ook niet echt lekker. Qua koken etc dus weinig te doen nu wachten op de corporate chef en die Luke mangan die komen later geloof ik dan kunnen we alvast aan de gang met de Salt Grill, en dan hoor ik ook wanneer ik nou precies naar Sydney ga.

Nou dat was het wel zo'n beetje, heb nog wel die ramp in Tripoli mee gekregen was niet best geloof ik dan is het wel weer raar dat je zo ver weg zit!