Daancruise.reismee.nl

Brisbane dagje Sightseeing

Zo dat was een mooi besteed dagje, gister toch nog vrij laat gaan slapen, had het laatste stuk in the plane al aardig geslapen, dus was gisternacht niet echt moe. Was vanmorgen toch nog aardig fris en fruitig en op tijd op half tien. Even ontbeten erg goed by the way alles poepie vers en lekker, toen de stad in.

Hotel ligt midden in de stad dus alles was op loop afstand eerst door centrum dan loop je zo door naar de riverbank kun je een brug over naar de southbank erg mooi daar. Museums gekeken twee en twee uurtjes aan het 'strand'daar gelegen was prachtig weer, daar even koffie met lekkere patisserie gegeten. Toen langs de rivier over andere brug terug naar de botanical gardens ook erg mooi en gezellig ligt vlakbij de University of Queensland dus hoop studenten en een leuk sfeertje. Toen terug naar hotel daar vlakbij lunch gegeten op kosten van de company goed ding lekkere steak sandwich ook weer erg lekker super gebakken lekkere verse sla vers gebakken brood kon nie beter en lekker in het zonnetje was ruim 26 graden echt heerlijk noemen ze dan winter hier hahaha.

Daarna effe een napie gedaan ook belangrijk, vanmiddag nog even de stad in geweest moest naar de bank, had in nederland al een Aussie rekening geopend is toch makelijker maar dan moet je je hier indentificeren was allemaal zo geregeld kan volgende week kaart ophalen nette brief voor m'n werkgever om salaris te storten enhoe allemaal keurig geregeld. daarna nog wat rond gewandeld, maar rond vier uur begon het toch een partij te gieten en te onweren niet leuk meer, leek wel monsoen alle straten blank niet te zuinig. Ben toen maar even in een ierse pub gaan schuilen nog wat gelachen met twee maffe bakpackers uit Duitsland twee biertjes en nu in Hotel. Even opfrissen een drankje heb een lekker Australisch flesje wijn op de kop getikt 1 En dan nog even dineren hier in het hotel ziet er prima uit het restaurant en het wordt betaald dus waarom niet. Ik zal nog een paar foto's uploaden, en dan vanavond wel op tijd het mandje in want morgen begint het wel weer donders vroeg en zal het wel weer een vermoeiende dag worden.

Neeltje!

hee!
Werken he?
Jij ligt gewoon op het strand! (jaloers!)
ga de foto's nu bekijken...
xxxNeeltje

Daan

Tsja Neel nu kan het nog hopelijk hebben jullie het daar ook nog gezellig weer kan niet altijd mee zitten, hier dus wel vandaag foto's waren goed niet! Grt Daan

Mart

Om jaloers op te zijn Daan, zo'n mooi weer dat het daar is, het is je van harte gegund geniet er nog maar van, je moet zo weer volledig aan de bak!!
Hier is het kl.. weer 10gr. en regen!!! De foto's zijn prachtig wat een mooie gebouwen zeg!!
Groetjes, Mart

hoi Daan

Zo hier ook mijn 1e reactie. Je bent dus weer van start en al aardig tevreden met wat je ziet en beleeft. Is ook wel super dat je zoveel van de wereld ziet. leuke foto's ook. Maar ik heb een vraag aan jou Daan. wil je tot eind juni geen verhaaltjes meer sturen.Wij gaan 4 weken naar frankrijk met de camper. Dan zit de mailbox propvol als we terugkomen .Er komt toch nog veel post bij ons. DUS--SCHRAPPEN EVEN SVP.
veel succes op je reis en ik meld wel wanneer we er weer zijn. Hartelijke groet, Siem en Corry

Cees

Hoi Daan, goed te vernemen dat je het daar in " Down under", weer goed naar je zin hebt. Wel lekker om nog even met zo"n vakantie gevoel in Brisbane te kunnen vertoeven. Wat onze gemiste afspraken betreft, wel jammer dat je uiteindelijk geen tijd hebt kunnen vinden om langs te komen. Een telefoontje of mail, dat het niet door kon gaan, was wel prettig geweest. Volgende keer als je weer in Nederland bent gaan we het gewoon weer opnieuw proberen! Daan geluk, het is weer leuk om je verhalen te volgen. Groet uit een koud en nat Utrecht, Cees en Ans