Daancruise.reismee.nl

Dubai

Zo eerste stukje zit erop moet zeggen viel niet tegen had uiteindelijk een goed plekkie aanboord vertrokken maar tien minuten later dus goed begin. Goeie service en erug mooie stewardessen bij emirates moet ik zeggen! Eten was ook prima beter dan ik gehad heb de laatste paar keer.

Kon niet echt slapen onderweg was ook nog niet de lange ruk zullen we maar zeggen. Was wel mooi om boven dubai te vliegen je zag zo die twee maffe palmbomen eilanden in het donker liggen je schijnt ze ook vanuit de ruimte te kunnen zien, was wel appart. Onderweg vlogen we ook nog een tijdje in een convooi van emirates vliegtuigen leek het wel zo drie onder elkaar ook een heel appart gezicht.

Airport is wel ok erg druk is hier nu een uur 's nachts en het lijkt net of op een zaterdag middag op Hoog Catherijne loopt druk dus. Sterft hier van de shops maar de prijzen zijn echt afschuwelijk duur dus ik wacht lekker op m'n volgende vlucht en maak dit blogje even wifi is wel weer gratis. Ze hebben hier de ipad al Gijs maar dan moet je 1334 Us dollar voor neer tikken nou dan weet je het wel. Eten etc ook schreeuwend duur. Nu nog door naar eerst Singapore en dan Brisbane hoop dat ik erin Singapore wel even uit kan jullie horen het later wel! Grt

P.S Nog geen woestijn of kameel gezien net te donker denk ik!

Mart

Hoi Daan,
Zo Daan, het begin is gemaakt en viel niet tegen dat is mooi!
Ik hoop voor je dat je er in Singapore er even uit kan even frisse lucht happen.Wij horen wel weer eens wat van je. Groetjes, Mart

Gijs

Hoi Daan, lijkt me ook vet ja om boven dubai te vliegen want dat is dan toch iets speciaals he. Ipad kon je verwachten zo duur want volgens mij als je daar gaat shoppen kom je niet eens meer met de trein terug in eindhoven. Succes nog met je volgende vlucht. Gijs

Mieke

Hey Daan, vanuit een bewolkt Italie heel veel plezier en succes maar weer. Wij hopen ooit nog thuis te komen, er wordt op dit moment niet gevlogen vanuit Milaan.
Zoen
Mieke

Neeltje

Hee Daan!
Klinkt goed.
In Italie niet zo heel lekker weer: bewolkt regen en soms zon (als de zon schijnt is het wel heel lekker)
Veel plezier nog met je reis
xxxNeeltje

Lourens & Ingeborg

Daan,

Het blijft leuk om je zo te kunnen blijven volgen. Het begrip voor tijd en afstand verdwijnt volledig. Die eilanden zijn inderdaad heel bizar, die zullen nog wel een keer bij de 8-wereldwonderen worden toegevoegd. Wist niet dat die zo groot zijn dat je ze vanuit de ruimte ook kon zien.

Wij hebben afgelopen week in de Ardennen gecampeerd. Het was wat frisjes maar nadat we allemaal handschoenen aanhadden was het ontbijt ook een stuk smakelijker. Gelukkig hadden we voor de tent een groot vuur dat we gaande konden houden. Natuurlijk ook heerlijk gewandeld en de kids hebben zich prima vermaakt met abseilen, rodelen e.d. Altijd lekker om er even tussenuit te zijn.

Hoop dat ook jouw avontuur weer veel moois in petto heeft, wat we dan wel zullen lezen. Tot later.