Daancruise.reismee.nl

Vlucht.

Zo even een snelle update net vlucht gekregen, ze hebben weer wat verzonnen moet ik zeggen! Vertrek 9 Mei, 15.30 vanaf Schiphol, Emirates airlines, dus eerst naar Dubai kom ik 1 minuut voor middernacht aan dan 02.45 's nachts naar Brisbane. Maar dan nog met een stopover van een anderhalf uur in Singapore. Kom ik dinsdag 10 over twaalf aan in Brisbane. Tsja wat zal ik zeggen Emirates is niet best meer als enigste airline een 3-4-3 setup in boeing 777 dus ruimte nada zullen we maar zeggen. Vanaf Dubai is het nog 15 uur maar hopelijk mogen we er effe uit in Singapore dan is het twee keer 7en een half uur. Voordeel is dat ik in Brisbane dus twee nachten heb en dinsdag de hele dag! Ga je toch wat uitgeruster aanboord, we zien wel weer!

Reacties

Reacties

sophia hoekstra

we hopen je a.s. dodnerdag vanaf 16.00 nog even zelf te kunnen zien in boxtel voor dat je vertrekt. sophia leo leo jr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!