Daancruise.reismee.nl

We Gaan weer Snel!

Hallo allemaal,

Heb vandaag mijn definitieve datum gekregen om weer naar Australie en het schip te gaan, 12 mei aanboord dus waarschijnlijk Maandag 10 mei vertrek. Duurt even zo'n reis dus twee dagen eerder. Ga eerst naar Bisbane terug naar de Dawn voor een cruise van drie dagen en dan zoals het er nu uitziet een week drydock in Brisbane, waar het nieuwe restaurant The Salt Grill in twee weken wordt gebouwd, en hopelijk wat meer (beetje airco op deck 12). Daarna 5 weken naar Sydney in het Hilton bij Luke Mangan in The glass Brasserie. Spannend weer maar mag wel ook wel weer. Dus vanaf de 12e hopelijk weer nieuwe en spannende verhalen! Grt Daan

Cool

justin

Als ik je niet meer spreek, heel veel plezier weer daar en laat even weten hoe het Hilton!!

groetjes!!!

Tine,

Hoi Daan,
Je vertrek voor een nieuw periode staat staat weer gepland, wat je al verwachtte. Wens je weer een goede tijd met veel nieuwe indrukken.
Blijf je verhalen volgen.
Veel succes en lieve groet van mij, Tine.

Mart

Hoi Daan,
Nog een paar dagen hier en dan zit het er weer op!!
Een beetje zin erin om weer te beginnen?Wij wensen je een goeie vaart, veel succes en kijken weer uit naar je spannende en bijzondere reis verhalen!!!
Hartelijke groet van ons, Janus en Mart