Daancruise.reismee.nl

Home

Nu bijna twee weken thuis was wel even wennen, maar wel weer goed, al is het wel dat je het al weer mist het hele gebeuren.

Ik wil iedereen nog een keer bedanken voor alle reacties was altijd leuk en fijn om te lezen en een beetje van 'thuis' mee te krijgen ik zal dit blog zeker aanhouden en over een tijdje gaan we er weer voor.

Ik heb nog geen datum waneer ik terug ga maar zal dat zeker melden en dan kan iedereen weer mee genieten van m'n avonturen.

Grt Daan

Mart

Hoi Daan, nú de vakantieganger!!!
Wij vonden het ook erg leuk om je reis avonturen te lezen, dan weten wij ook een beetje hoe het er daar aan toe gaat op zo'n cruise! Het hele gebeuren mis je toch wel weer een beetje maar geniet nu toch maar volop van je vakantie, over een tijdje moet je er toch weer volop tegenaan!!!!
Hartelijke groet, Janus en Mart

Ria Post

Hoi Daan het was erg leuk om een beetje op de hoogte teblijven van jouw doen en laten via je moeder hoor ik af en toe, dat je hrt hier ook aardig druk hebt. Misschien zie ik je nog een keer voor je weer vertrekt groetjes

Tine.

Hoi Daan!
Vind het gewoon leuk om af en toe te reageren op je enthousiaste verhalen te lezen op je webblog.
Fijn dat je nu even rust (nou ja, rust ) hebt om weer even bij te tanken.
Geniet er maar van, het is zo weer voorbij.
Lieve groet, Tine.

Leonie

Hoi Daan,
Suc6 met het leven aan wal. Het is om voordat je het weet. Kijk alweer uit naar je nieuwe avonturen.

x Je nicht

Corry

Hoi Daan,ik had je laatste verhaal en foto's even in bewaren gezet en dus helemaal vergeten.
Geniet maar even van je vrijheid, dat mag wel na zo'n intensive reis. Ook goed voor de persoonlijke contacten thuis. Leuk die hele serie foto's erbij. we wensen je een gezellige tijd in Nederland.Hoorn zal wel te ver zijn. we wachten weer af wanneer je weer vertrekt en zullen je dan weer volgen
Hartelijke groeten van Siem en Corry