Daancruise.reismee.nl

@ Honk Kong Airport

Zo halverwege thuis, laatste dagen waren wel zwaar, alhoewel de laatste drie dagen heb ik echt zo weinig mogelijk gedaan. M'n replacement was al aanboord maar dat was toch niet zo'n succes na twee dagen kwam ie al bijna huilend naar me toe dat ie het niet aankon etc, heb ik weer zeg, hele gesprekken gehad met hem en chef en er weer een beetje bovenop geholpen hopelijk gaat het allemaal goed. Is toch wel een raar gevoel om de hele boel zo achter te laten en je weet niet of het wel allemaal goed gaat , de chefs vonden het ook niet echt leuk dat ik wegging, maarja het is niet anders. Hebben nog wel een gave afscheids party gehouden met nog een paar, er gingen er vandaag bijna 60 af dus dat is nogal wat.

Vanmorgen toch vroeg op moesten om kwart voor 6 clearen met customs en half acht vanboord voor vervoer naar airport voor degene die een vroege vlucht hadden zoals ik. Brisbane airport prima verder ging allemaal van een leie dakkie, we hebben nog wel een stopover in Cairns gemaakt dat was wel raar maar ook wel weer fijn er even uit was alleen allejezus warm daar ruim 38 graden pfoeee. Nu dus in Hong Kong waar ze gelukkig wel free wirelles hebben in Australie heb ik het nergens kunnen ontdekken moet nu nog twee uurtjes wachten en dan naar Amsterdam!

Cool

Reacties

Reacties

Mart

Hoi Daan,
Je lijkt wel een maatschappelijk werker, maar toch fijn dat ze jouw helemaal in vertrouwen nemen. Het zit er nu bijna op, en nu niet meer aan je collega's en werk denken je hebt het hardstikke goed gedaan en daar moet je nu op terug kijken.
Wij wensen je nog een goeie reis en een heel fijn thuiskomst geniet maar van je vrijheid dat heb je hardstikke verdiend!!!
Een hartelijke groet van ons en misschien tot ziens en bedankt voor je leuke verslagen van je reis, wij hebben ervan genoten!!!
Lieve groeten,Janus en Mart

Leonie

Hee Daan!

Have a nice flight, sir! (Zo lang geleden dat ik dat mocht zeggen hihi)

TINE.

ALS IK JE DIT SCHRIJF BEN JE AL IN HOLLAND!!!
GENIET VAN JE VERBLIJF EN RUST LEKKER UIT.

Cees

Hoi Daan, welkom thuis in het nog winterse Holland. Maak er een leuke en gezellige tijd van. Als je tijd en zin hebt ben je natuurlijk van harte welkom om in Utrecht langs te komen. Kunnen we wat eten ,drinken en bijkletsen. Groeten en tot ziens of horens! Cees en Ans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!