Daancruise.reismee.nl

@ Sea bound for Aokora New Zealand

Zo eindelijk nieuw zeeland bereikt was wel een trip zeg en eindelijk aangekomen in de Fjords daar een beetje meer storm zeg ! Wat een verschil in weer niet normaal was echt heavy, dus 's ochtends konden we maar een fjord (of sounds zoals ze hier heten in), was wel erg mooi maar copy van Noorwegen maar dan aan de compleet andere kant van de wereld wel maf. De rest van de dag was het dus voortploegen in een slakkengang door die storm niet tof, en je denkt iedereen seasick, maar die oudjes zijn sterker dan de jeugd niks aan het handje en gewoon door blijven knagen helaas. Het is wel een relaxt soort passagiers een beetje meer mixed en wel allemaal into nature en tours, dus vandaag was het schip zo dood als een peir in de eerste port Port Chalmers is de gateway naar Dunedin wel erg mooi hier groen en bergen veel pinetrees en erg rustgevend schapen dolfijnen mooie baaien echt top.

Morgen nog een tenderport in Akoora de bay of plenty noemen ze het plenty van alles schijnbaar wijngaarden mooie uitzichten etc, ben benieuwd. Daarna naar de hoofdstad Wellington en nog een paar ports en Auckland dus de twee grote steden zitten er ook bij, daar wil ik er voor het laatst nog wel even af. Vandaag een anderhalf uur eraf geweest naar de Cadburry's choclate factory was tof leek wel willy wonka and the choclate factory daar echt choco waterval en alles alleen geen oempa loempa's kunnen spotten was een crewtour 12 $ en we kregen plenty chocolade mee op het eind echt leuk mochten alleen geen foto's maken helaas bedrijfs geheim ofzo.

Verder over een paar dagen m'n replacement trainen is al aanboord dus dan gaat Daantje effe lekker elaxen en die gast kan mooi m'n job doen en ik kijk wel toe, beetje beter voor ik eraf ga. Bijna naar huis nu nog even afwachten wat voor belachelijke vlucht ik krijg valt hopelijk mee!

ERik

He, Daan. Ik heb weer eens wat gelezen. Succes met de laatste loodjes, en een goede thuisreis gewenst.

Tine

Nu echt aftellen daan.
Je laatste cruisse was ook weer enerverend. Fijn dat je nu nog even wat rustiger aan kunt doen i.v.m. je nieuwe opvolger. Goede thuisreis en fijne vakantie thuis gewenst van mij, Tine

Corry

Zo jij ziet nogal wat van de wereld.!!We hebben het heel leuk gevonden om je belevenissen van zo dichtbij mee te kunnen maken.'n Wereld apart en je hebt je er je promotie aan over gehouden. Super!!Maar nu eerst een goede reis naar huis en genieten van je vakantie. Dat heb je dubbel en dwars verdiend. Siem en Corry