Daancruise.reismee.nl

@ Sea bound for Sydney

Op weg naar Sydney, wat een pech cruise zeg, we hadden in Hobart duikers aanboord er was een of ander seal gaan lekken bij de propellor. Dat duurde natuurlijk weer wat langer dan ze dachten, we vertrokken bijna twaalf uur later dus een hele dag extra daar, en dan deze passagiers klagen en zeuren. Dus de volgende dag laat aangekomen in Burnie , daar weer een uur later weg en toen de komende nacht hadden ze weer problemen en waren we ruim te laat in Melbourne, rond half twaalf, kon er daar dus mooi niet af balen. Was wel mooi aankomen daar je vaart eerst bijna drie een hele grote baai in en dan zie je langzaam de city aankomen.

Het weer is ook heel maf we hadden eigenlijk alleen in Melbourne goed weer ook niet te warm, Nu de hele dag rough zee wordt je doodmoe van en in Sydney schijnt er flooding te zijn en onweer en regen de verwachting is wel wat beter voor morgen, dus fingers crossed wil er wel weer effe af, we liggen gelukkig weer midden in de stad naast Opera house echt de best spot all over.

Verder blijven de passagiers errug moeilijk ben echt doodziek van die vragen bliijf zoveel mogelijk van ze vandaan, echt zo demanding te gek voor woorden niks is goed genoeg. Volgende cruise drie dagen effe wat anders maar dan zal het wel het omgekeerde zijn zwaar druk boven, dan nog een week cruisje naar Noumea en Vanuatu met het lallende volk, en dan al weer de laatste en langste cruise naar Nieuw Zeeland twee weken dat wordt waarschijnlijk zo'n zelfde cruise als we nu maken met hetzelfde soort passagiers, oud en die al veel gecruisd hebben maarja de laatste cruise dus dat overleven we wel weer.

We komen nu wel weer zwaar chefs tekort, acht om precies te zijn echt te gek voor woorden als je in de computer kijkt is het alleen maar leavers en dan bij joiners zie je alleen maarr tba p&O Sydney oftewel nog te aankondigen bij Sydney Head office, ik denk dat ze daar liggen te slapen, want acht is echt teveel we liggen de hele dag te puzzelen en te switchen om de boel draaiend te houden niet tof.

Verder weinig te melden ga nu wel echt de daagjes tellen altijd prettig, het gaat gelukkig lekker snel.

Mart

Hoi Daan,
Alle ouderen zijn niet lastig hoor!!! Ik kan mij wel voorstellen dat er bij zijn die ook écht over álles zeuren!!Nog 5 weken ongev. en dan weer lekker naar huis dan kan het wel weer!! Werkse toch nog met veel plezier en dat gaat je zeker lukken, succes!!
Groetjes, Mart

Wirjan Vriesema

8 chefs tekort ...shit mann.
Als ik tijd had zou ik je uit de malaise halen.
Sterkte en bedankt voor dit fraaie logboek dat je voert.

Keep in touch
S.oupi

Ans

Ha die Daan,
Zo jongen de laatste loodjes beginnen zwaar te wegen en dat is heel begrijpelijk gezien de situatie.
Ze maken er daar personeeltechnisch af en toe een zootje van. Gelukkig ben je heel wat gewend en is de "thuis"haven in zicht ! Succes nog en een goeie terugreis. Bereid je voor op enige frissigheid hier !
Ans

Lourens

Vrolijke berichten vanuit de kombuis...
Mooi verhaal weer met al die passagiers. Hier is ook alles in orde. Het carnaval begint hier al los te komen ondanks de nog steeds winterse temperaturen. Afgelopen weekend is de nieuwe Eindhovens prins te voorschijn getoverd in het Parktheater. De act werd verzorrgd door Hans Klok. Wat een mannetje is dat zech, schitterend om te zien. Hij gaf aan dat hij 9 maanden in Vegas had gestaan maar ons toch het beste publiek vond. Nou dat geloofden die carnavalvierders wel......

Ik hoop dat je de komende weken nog goed doorkomt en dat de planning nog wat personeel laat binnenvliegen. 8 man inlopen lijkt me voor die periode wat veel, zeker als je die passgiers te vriend wilt houden.

Succes en bedankt weer voor je reisverslag.

Lourens & Ingeborg.