Daancruise.reismee.nl

@Sea bound for Noumea

Zo even een snelle update, toch maar even naar de dokter gegaan had toch een infectie aan m'n longen toch nog wat astma of bronchitus, dus meteen aan de anti biotica en een inhaler. En je krijgt er hier ook meteen steroids bij elke dag eentje voor een week en das straf spul de eerste keer lijkt het net of je 24 red bul op hebt maar ik voelme wel een stuk beter! Verder weinig nieuws ratings waren erg goed we hadden nog een meeting met de foos corporate pipo die bleek ik ook nog te kennen van de Royal viking sun blijft een klein wereldje een hoop nieuwe spannende plannen voor een mooi nieuw restaurant na dry dock en het nieuwe schip er zijn dus plenty mogelijkheden voor de mensen nu aan boord.

Verder dezelfde cruise als last week weer is een stuk beter iets minder warm maar zodra we richting Noumea komen wordt het donders benauwd. Later meer!

Reacties

Reacties

Justin

Joohhh ouwe,

Steroids gaaf man, had je nog niet eerder gehad of wel:P Maar het gaat dus weer wat beter met je?!
he wanneer ben je weer eens in dit koude, sneeuwvolle kikkerlandje te bekennen? Zal het wel weer eens leuk vinden even naar de Bierelier of de stratumseind met je op te gaan!
Ook ben ik bezig met plannen te maken om naar Australie te komen maar dat word waarschijnlijk volgend jaar Januari, ga eerst naar Zuid Africa.
Ma ik hoop je voor die tijd nog wel even gesproken te hebben!! Doe rustig aan boef en ik spreek je!

Daan

Jo nee die experience had ik nog niet gehad, gaan we zeker doen ouderwets effe opstap in Eindhoven! En wat ga je in zuid afrika doen??

Ellen

Zo zeg doe mij ook 24 redbull in een spuitje! Maar belangrijkste dat je weer wat energie hebt. Zaterdag weer vast met Mama in de sneeuw in Utrecht.

Helemaal klaar mee dat weer hier. Dooien en weer vriezen, 11 stedentocht of niet? Ja Daan, daar houden we ons hier nou mee bezig :-)

Tine.

Ben blij voor je, dat er (sterke ) medicijnen zijn om je op de been te houden. Hopelijk kom je er weer snel bovenop om je werk aan te kunnen.
Geniet elke keer van je verhalen. Hier steeds winterverhalen met o.a. kwakkelen met sneeuw-mist-gladheid en regen.
Baal ik van maar na regen komt zonneschijn hoop ik.
Hou je taai,
Tine.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!