Daancruise.reismee.nl

Fiji Suva Suva

Zo weer een dagje voorbij vandaag was weer een tenderport in Fiji Suva zag er van veraf mooi maar mistig and bewolkt uit, ben er niet afgeweest vandaag.

Begin er nu echt een beetje in te komen en dat is een goed gevoel , duurt toch een poosje voordat je iedereen in je tem kent, vooral bij de ie filipijnen die hebben allemaal dezelfde naam lijkt het wel. En m'n team is ook behoorlijk groot zoals ik al melde zijn het bij elkaar drie restaurants en het hele buffet. Ik heb al uitgevonden dat ik over die friet joint me geen zorgen hoeft te maken die twee die daar staan doen het volgens mij op de automatische piloot ze rekenen zelfs alles af en doen op commando een dansje voor de passagiers perfect. Alleen die pizza toko heeft het wel aardig druk maar daar staat wel een goed team. Het meeste werk is toch wel het buffet en dat steakhouse daar betalen ze een covercharge van $25 dus dat moet wel ok zijn.

Gisteravond nog met de hele club naar de crewbar geweest een of ander world famous filipijn had een bokswedstrijd voor wk werd live uitgezonden was super gezellig de hele hut opstelten! Morgen een rustige dag op zee we hebben alleen weer een of andere maffe training met m'n grote vriend Mauro dus dat wordt weer lache. En 's avonds een grote bbq op deck met kook demo's en de hele ratteplan dus genoeg te doen!

Reacties

Reacties

Daan

Oeps Titel moet zijn Savu Savu, dat krijg je met die namen die op elkaar lijken maar ligt toch echt op een nder eiland zag ik!

Mart

Ook veel lol Daan, en dat hoort erbij dat is goed voor een mens, en goed voor je kaakspieren!!!
De chinezen hebben ook allemaal namen die opelkaar lijken kijk maar bij het schaatsen.

Corry

Hoi Daan, leuk om je verhalen te lezen.Ik denk dat Ma ons emailadres gegeven heeft We vinden het hartstikke leuk dat we met je mee mogen reizen. Voor ons is een cruise onbekend terrein. Wie weet worden we aangestoken? Het zal inderdaad echt wennen moeten om van land af zo weer je plek op de boot en tussen je maten te vinden. We wensen je veel succes en tot mails

ria post

wat fijn dat je het zo naar je zin hebt, dat komt duidelijk uit in je verhaal houden zo. tot de volgende keer

mr Beentjes,

Dus je hebt het er weer druk mee!!
Ja zal wel weer wennen zijn, bij Zuid nam ik jouw werk altijd over :P:P:P whahaha!!
Maar je komt dus wel weer ergens ouwe boef, ik heb nog nooit van Snavu Snavu gehoord;)

Doe ze daar in ieder geval de groeten van mij, misschien als ik er een keer kom, het kan altijd handig zijn!!!

Werkseeeehhhhhh!!!

Justin

Sorry ik heb een beetje een kater en hab daarom mr Beentjes boven aan de tekst gezet, maar het is natuurlijk die conjo uit Zaandam he!!!

joeeehhhhh

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!