Daancruise.reismee.nl

At Sea

Vanmorgen dus echt weinig geslapen en erg vroeg, was ook b.s want vanf 0.630 to 0.930 was er de balle te doen uur vooruit en een zeedag dus die Aussies blijven lekker liggen. over de passagiers nog een keer wel appart volk hoor ze nemen deze cruises voornamelijk om zwaar te party'en, maar wel dankbaar!

Ik had verder vandaag laatste intro training van de 1st senior officer Mauro de Italiano was de moeite waard echt twee uur lang gelachen een en al show, van noNoNO en bladiebla hoop hand gebaren en Italiaans gebrabbel wat echt niemand verstond dus de helft weet nog niet hoe ze van boord moeten in een emrgency!

Verder weinig spannends vandaag, vanaf nu moet ik het zo'n beetje alleen doen daarboven al tot volgende week en volgende cruise. M'n sous chef gaat naar beneden naar de main galley voor training daar. En ik krijg volgende week een nieuwe ( en dan compleet) sous chef een Indier wordt weer een flinke uitdaging ben benieuwd, heb wel aardige ervaringen met Indiers. Maar de komende week gaat mijn van uren per dag werken er wel aan ben ik bang. Je moet je dus wel erg snel inwerken, maar so far so good heb een goed team en de chef en F&B (of de maestro zoals ze hem hier noemen hoe belachelijk kun je het maken) zijn tevreden. Ga nu zo slapen heb net voor het eerst een biertje gepakt in de crewbar en schrijf daar dit nu nog even heb geen wireless in cabin. Het gaat wel al lekker tekeer trouwens die ouwe schuit bonkt aardig, maar ik ben er dol op ik slaap er van als een baby. Morgen volgende haven Port Denarau Fiji, wil er wel effe af mag wel weer na een week!

Reacties

Reacties

Ellen

Daan ik zeg, in geval van nood: waar die Italiaan gaat, erachter aan! Lijkt me de meest efficiente en betrouwbare manier.

Mart

Wat schrijf je toch hardstikke leuk Daan!!
Wel fijn dat je toch van het schip af mag en even in de stad rond mag lopen dan zie je ook nog wat anders!
Ook al stormt het nog zo hard, slapen doe je gelukkig goed de volgend dag is het toch weer hard en lang werken! Veel succes met je italiaan. Groetjes, Mart

Daan

Die maffe Italiaan heeft vanavond echt letterlijk twee hele Flank steaks voor m'n neus weg gegeten, zat daardoor aardig in trouble met m'n voorraad!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!