Daancruise.reismee.nl

Aangekomen!

Zo die vlucht zit erop, donders lang maar was toch redelijk te doen. Eerste vlucht van Amsterdam narr Hong Kong was wel het langs maar plenty ruimte had niemand naast me. En dat entertainment system van Cathay is niet slecht ben je wel effe zoet mee en dan gaat de tijd ook aardig snel. Kon niet echt slapen dat stuk (wat je zei El) is overdag en als je slaap krijgt moet je eruit en is het in ene keer ochtend leuk! Hong Kong was erg mistig en bewolkt dus weinig te zien en ook weinig tijd 2 uurtjes om te overstappen, wel een huge airport dit nieuwe was ik nog nooit geweest, wat rondgelopen en nog wat bami 37 zonder sambal genomen wel lekker.

De vlucht van Hong Kong naar Sydney ging vrij rap en ook aardig geslapen maar ja ben nu niet echt meer moe bedankt je hele systeem naar de haaie, morgen wel zeven uur present , maar ja zal ook wel lukken. Immigratie en quairintine op sydeny ging heel soepel en stond zo buiten lekker zwoel warm nog maar wel kwart voor tien 's avonds inmiddels. Hotel was 5 minuten van het airport, doen ze express denk ik kunnen ze teminste niet meer de stad in en de gek doen. Halve hotel zit wel vol met Carnival en P&O herken ze van mijlenver Filipijnen Indonesiers het gebruikelijke wat ik gewend ben. Kon gelukkig nog wel een happie eten, net mam nog gehad en nu toch echt maar proberen te slapen. Morgen begint het harde werken weer!

Reacties

Reacties

iwilly@me.com

Hoi Daan, leuk deze reisblog. Have a great trip en werk ze!

Mart

Hoi Daan, gelukkig is de reis allemaal goed gegaan!!!
Morgen begint dan het échte werk voor je en dat is ook heel hard werken!!!!
Wij wensen je heel veel succes op het ( kleine) cruiseschip!!!! Ik ben toch erg blij dat ik daar niet hoeft te koken, Janus en ik weten dat je het ontzettend goed kan!!!!
Nogmaals veel succes met alles en maak er wat van!!!
Groetjes, Mart

Ans

Mooi, die hobbel is genomen, zelfs op die bewuste vrijdag, dan komt de rest ook wel goed !Succes en groeten,
Ans

Ellen

Hé Daantje, erg hè dat tijdverschil. Maar goed nieuws na een week ben je er vanaf :-). Hopelijk een beetje leuke mensen aan boord. Ben heel benieuwd hoe het op het schip is. Ben hier alweer aardig gewend, gaat snel. Morgen weer eerste werkdag, vertel je wel hoe ik het vond, als jij vertelt hoe het bij jou was.

Liefs,

L.

Mieke

Ha Daan, fijn om wat te horen van je eerste dagen. Tja dat harde werken is volgens mij aan boord nooit anders geweest :). Hebben we een selectief geheugen voor. Ik hoop dat je leuke collega's hebt waar je ook af en toe wat mee kunt ontspannen. Ben benieuwd naar de rest van de verhalen.
Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!