Daancruise.reismee.nl

Vertrek

Yep zag ik nu ook weer vrijdag de dertiende en dan 22 uur vliegen gelukkig ben ik niet heel gevoelig voor dat soort zaken, maar toch.

Ben toch wel wat meer gespannen dan normaal voor zo'n vertrek, denk door nieuwe maatschapij en ver weg. Maar als ik eenmaal door de douane ben is alles ok weet ik ook! Nogmaals hoop dat iedereen z'n best doet om me te volgen , kan even duren weet ik uit ervaring en op zee is internet donders duur maar ik probeer dit blog zo up to date als mogelijk te houden! Daan

Reacties

Reacties

Kees Melcherts

Daan, goede reis. Dit blijft volgens mij je stiel. Veel lol. En je wordt nu vast verliefd op die serveerster van dek 23.
Groetend,
Kees

Martijn Dijkman

He die daniel,

Alles goed zie ik kerel.
Lekker op pad weer, waar gaat de reis naar toe?
Drink voor mij een biertje in de OB.

Groetjes Martijn

Mart

Oei, Daan dat is ineens heel snel allemaal.
Wij wensen je een goeie reis en behouden vaart!!
Leuk om t.z.t weer eens wat van je te horen!!
haretelijke groet Janus en Mart.

Ellen

Tip! Gewoon af en toe wat opschrijven, kun je in 1 x uploaden als je weer internet hebt. Ik hoop dat je een beetje goeie reis hebt gehad en niet al te moe bent in ieder geval.

Heb je berichtje gehad, dus nou op naar Sydney :-)

Ingeborg en Lourens

Nou Daan dat ziet er goed uit. Leuk man om je avontuur (voor jou gewoon jer werk) mee te kunnen volgen. Altijd weer spannend zo'n nieuwe crew op de m2. We lezen graag je verhalen en zien graag de mooie dames op de foto's.

justin

Heeeejjjj Mr Beentjes,

Heel veel plezier met je reis!!
Hou ons op de hoogte en rustig aan he ;)
Ik hoor wel weer wanneer je thuis komt en als je een keer op Schiphol land, laat even weten dan haal ik je op!!!

Groetjes Justin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!