Daancruise.reismee.nl

Bijna en een andere vlucht!

Schiet nou op moet langzaam toch er aan gaan wennen weer maar komt goed het gevoel is er weer langzame spanning. En jawel welcome to the cruise world vannochtend een late vlucht verandering! Maar ben er eigenlijk wel blij mee nu via Hong Kong en Cathay pacific voor m'n gevoel beter en ben er ook eerder en kortere vlucht!

Mieke

Leuke site/blog Daan. Ik ga je zeker volgen. Wanneer vertrekt je vlucht nu?

Ans

Hé, ziet er goed uit Daan. Erg leuk om je zo te kunnen volgen. Alvast een goede vlucht en bovenal behouden vaart gewenst. Aan de foto's van het schip te zien heb je straks heel wat monden te vullen trouwens !

Daan

Ik vlieg vrijdag om 13.05 via Hong Kong

Antoon

Hoi Daan
Leuk om je zo te kunnen volgen. Gaan we zeker doen! Mooi schip zo te zien. Wens je heel veel succes en vast een goeie vlucht en behouden vaart.

Tine.

Geweldig dat je bijna zo ver bent Daan. Wat zijn computers soms toch een fantastische uitvinding.
Kijk uit naarje mooie verhalen! Wens je een goede vlucht veel succes en een behouden vaart.

Bob

Wanneer stoppen die reiverhalen nou is, kom niet meer aan een normale dag toe :-). Nee hoor Daan, je zus is er bijna mee klaar dus heb weer "leesruimte" en wil graag op de hoogte blijven.

Cees

Hallo Daan,
Het schip ziet er super strak uit! Goede vlucht en behouden vaart. Geniet er van en natuurlijk veel succes met je werk. Jammer dat ons uitje naar de good old Rotterdam nu in het "water "valt! Ben benieuwd wanneer de opening eindelijk plaats gaat vinden. Groet en we volgen graag je verhalen.

Leonie

Heeey Neef.
Dat wordt flink in de pannen roeren op die schuit. Heb je nog even tijd in Hong Kong? Kabelbaantje is leuk.
X Leonie

Mart

Hoi Daan,
Nu schiet het écht op hoor!!
Wij wensen je een hele goeie reis ernaar toe en denken met je mee!
Tot een nader berichtje,
Groetjes,