Daancruise.reismee.nl

@ sea on the way to lifou New Caledonia

Christmas cruise en natuurlijk weer vol ellende en problemen, ik weet niet wat er aan de hand is met de dawn op dit moment maar niks wordt ons bespaart. Christmas cruise 9 dagen belangrijkste cruise van het jaar en we zijn weer eens zeven koks short en daar bovenop nog eens 8 dish washers echt niet te doen.

Ik wordt echt half zot zo langzamerhand m'n blood presure gaat elke dag een stukkie omhoog elke dag is er wel een verassing een of andere sectie maakt de ene fout na de andere, en of er wordt iemand ziek of verdwijnt om medical redene echt niet te doen. Werk nu echt gemiddeld meer dan 14 a 15 uur non stop ook met de displays ect zo allejezus veel werk en al de sous chefs en andere exec sous chefs meer dan hopeloos dus er komt echt op het moment echt to much op mijn schouders het is wel een challenge maar ik heb er echt dagen bij dat het teveel is.

ook de waiting staff is een grote dissaster ze zijn allemaal zo onbeleefd en respectloos elke service lijkt het wel of ik op een markt werk iedereen schreeuwen een groot gekkenhuis niet tof.

Ook een hoop werk extra voor alle parties voor de verschillende departments die gaan gezellig feesten en willen allemaal ook nog food voor hun parties hebben maar dat hebben we nu effe lekker allemaal gecanceled geen staff geen food simpel toedeledoki.

We hebben zelf een soort xmas party samen met de dining room staff op de 22e maar ik denk er sterk over om er maar niet heen te gaan ben echt zo moe en kan die gasten echt niet meer zien.

Verder maar uitkijken naar 8 januarie wanneer al de ellende hopelijk over is en het weer een beetje normaal wordt.

ik lees het het nu even terug klinkt allemaal vrij beroerd maar kan het op het moment niet mooier maken, surving zullen we maar zeggen. Voor iedereen die het leest een fijne kerst!! en wish me luck voor de 25e want dan wordt het nog een stukkie erger, yep het kan trust me, ik voel het aan me water! so happy christmas!!

Cool

Reacties

Reacties

Gijs

echt zuur hoor Daan, ik hoop dat je er nog iets leuk van kan maken en een fijne kerst.
(p.s. wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan).

Tine

Is inderdaad niet erg positief!!. Hou vol tot??? Wens je toch een kerst met niet al te veel problemen en wel alle goeds voor 2011! Veel geluk met Suzette en jezelf.
Liev groet , Tine.

aafje

Jongen toch, niet echt relaxed, maar je bent een "Kanjer"! Sterkte, weet dat we aan je denken en toch samen een fijne Kerst. X Je ma'tje

Mart

Hoofd koel en je verstand op nul!!
Je doet enorm je best en je hebt één paar handen meer kan je niet doen!
Hartelijke kerst en nieuwjaars groet, Mart

Erwin

Daan dat gaat wel lekker!!! Krijg weer kriebels om te gaan!!! Nog chefs uit Nederland nodig???? Fijne kerst en alles komt goed. Groetjes Erwin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!