Daancruise.reismee.nl

@ Sea na Dunedin New Zealand

Zo zeg zijn nu dus weer eens in een hell cruise beland twee weken naar New zealand maar tot nu toe niks dan gezeur en gedoe. oude passagiers en veel repeaters dus vanaf dag een ontzettend druk in de dining room en niet in de buffet lijn, en alleen maar special requests en veel heel veel dieten coeliac gluten free en ga zo maar door. Ook alles moet bloedje heet zijn of ze zeuren al over koud eten, en om het nog allemaal wat leuker te maken zitten we nu al vier dagen in code red. Norto virus je zit op green daarna yellow en als je meer dan 15 gevallen hebt binnen 24 uur ga je naar code red. Niks mag meer, al het eten moet worden uit worden geserveerd in de bufetten, de hele dag cleaning overal al de patienten in quarintine en speciaal eten, echt he heb ik weer niet te doen. De Salt grill is gesloten zodat ze kunnen helpen in het lido om alles uit te serveren en natuurlijk nog drukker in de dining room. ook geen speciale parties canapes bbq's etc noem maar op.

Gelukkig ook nbog wat leuke havens gehad eerst naar buiten geweest in Auckland perfecte haven binnen vijf minuten in de stad samen met Suzette lkeer gelunched en wat geshopped, en gister had ik na 9 uur vrij tot 5 uur en zijn we naar Christchurch gegaan super gezellig, mooi klein stadje was zondag grote christmas parade lekker weer 25 graden en heel veel creatiefe dingen en aardige mensen naar de botanic garden gegaan en lekker sushi gegeten.

Het is nu rond dat ze nog een maand blijft en ook de promotie is rond nu dus jr waiter is echt wel mazzel eerste contract en meteen al 2x promotie dat gebeurt niet veel, en dus samen voor kerst en oud en nieuw.

Kijk uit naar kerst wel zijn nu vol op bezig met alle decoratie en dan kom je wel al aardig in de stemming alleen de sneeuw missen we is warm natuurlijk de sneeuw in holland zag ik trouwens weer een strenge winter die ik mis Ha.

Mart

Het is wat met die oudjes he Daan, wat kunnen het toch zeurpieten zijn!!Toch nog leuke havens en lekker met Suzette gelunchd en geschopd, gezellig!Ook bedankt voor je leuke foto's, Suzette ziet er leuk en gezellig uit je kunt trots op haar zijn!!! Hier is het echt winter ,maar nu gaat het gelukkig dooien. Vanmiddag ben ik naar Aafje geweest, gekletst en de verhalen van sinterklaas gehoord het was weer heel bijzonder!!
Tot je volgende verhaal en werkse maar weer!!
Groetjes, Mart
!

Tine.

Zo, dat is weer hard werken Daan! Maar aan je foto,s te zien zijn er ook gelukkige en goede momenten.
Zeker nu je Suzette zo in je omgeving hebt.
Vind het zo fijn voor je dat je zo happy met haar bent.
Geniet er maar van. Het geeft je kracht om de komende feestdagen door te komen.
Wens je succes, geluk en al het goede voor je voor de komende tijd.
Lieve groet en kus van mij, TINE

Ans

Hey Daan, dat ziet er zeer gezellig uit ! Zo heb je tenminste leuke "werkonderbrekingen". Geniet ervan en wij volgen je weer met plezier.
Hartelijke groet, Ans en natuurlijk ook namens Cees