Daancruise.reismee.nl

Terug naar Brisbane

Terug naar Brisbane,

Zo op veler verzoek maar weer begonnen met blog en ik denk dat het ook wel weer leuk is en goed af en toe om wat van je af te schrijven.

Nu alweer bijna twee cruises aanboord dus time flies again en al weer zoveel gebeurdt en aan de hand ongelovelijk. Ten eerste maar de reis terug naar Brisbane ik wist dat het al een disaster vlucht zou worden en dat werdt het dus ook maar dan nog erger. Zou om half drie vertrekken, toen ik bij de gate aankwam geen vliegtuig te bekennen , nae en half uur eindelijk dus al een delay vcan een half uur. Eenmaal aanboord weer lekker krap bij emairates, we werden wel weggetrokken bij de gate maar toen stonden we denk ik een half uur stil, en jawel hoor de captain over de pa de verwarming in de motor kaput. Dus terug naar de gate en engineers moesten komen en dat zou wel weer 45 minuten gaan duren. Ai ik begon al te rekenen ik had maar 2 uur en 45 minuten in Dubai om over te stappen dus dat werd nu al krap, dat werd dus bijna anderhalf uur en ik zou het misschien net halen in Dubai, ik heb me dus echt bijna zeven uur lang op te zitten vreten want die volgende vlucht mocht ik dus echt niet missen, niet geslapen en die stweardessen aanboord ware nook niet echt behulpzaam. Aangekomen in Dubai had ik nog denk ik een kleine 20 minuten, maar meer ellende geen gate maar ver buiten de gates stopten we trap Af en nog twintig minuten in een propvolle bus naar de gate en buiten nog lekker 37 graden ik werdt echt gek gelukkig niet druk bij de security en serieus ik ben nog nooit zo snel dat airport over geraast kom je helemaal bezweet en echt serieus net op tijd aan in de volgende vlucht voor nog eens 8 uur naar Singapore bleven we in Dubai nog gezellig een uurtje staan, echt niet te doen he meer. Gelukkig in Singapore even eruit voor een uurtje en toen nog zeven uur naar Brisbane, kwammen dus aan rond half twee ‘s nachts en toen nog immigration en customs en baggage, dus ik was in de terminal rond tien over twee, en om het nog even gezellig af te ronden niemand om me op te halen, man ik werd echt zot toen wou zo omkeren naar huis, nae en half uur kwam er toch iemand opdagen met gevolg drie uur ‘s nacht in hotel en volgende ochtend pickup om half 6 dus ik ben maar niet gaan slapen was nog twee en half uur even in bad nog wat eten besteld via room service, ‘s ochtends ontbeten en straight naar de boot.

Of je niet weg bent geweest wel weer raar maar ook wel leuk met als hoogtepunt natuurlijk om Suzette weer te zien, was echt wel top zewas ook heel blij.

Wel meteen aan de slag de dag dat ik kwam een turnaround van 77 crew plenty tranship naar het nieuwe schip de pearl, dus echt alle geode chefs die er nog waren naar de pearl en een hoop nieuwe mensen en chefs die met mij kwammen, en geloof me tot nu een en al hopeloos.

Vanaf minuut een aanboordd tot nu een en al challenges ik zal niet teveel op details ingaan maar om kort te gaan een hopelose soup kok die weet het verschil nog niet tussen tomaten soep en kippensoep, een chef de partie die naar huis moest snel moeder hartaanval onze artis die alle carvings deed gevallen in de keeling en heel z’n rug kapot gaat naar huis acht koks tekort vlak voor kerst twee nieuwe rpomoties maar die kunnen ook nog niks en 4 ziek, geloof me echt niet top, werk me het apezuur. De executive chef is ook nogal erg demanding en erg tight met z’n budget dus iedereen heft spullen tekort en je loopt dus de hele dag acter de feiten aan, en die gast wordt echt halfzot al ser iets niet goedgaat dus allemaal erg fijn qua werk is het nog niet.

Ben gelukkig nog wel fris en ben wel altijd positief en niet meer zo gestressed ook als je zo’n fijne lieve vriendin aanboordt hebt werkt errug goed. Volgende cruise is een twee weeks cruise naar New Zealand dat word took weer en avontuur altijd erg moeilijk publiek veel repeaters en een hoop nieuwe menu’s die de helft van de chefs nog niet hebben gezien, maarja we moeten wel. En dan natuurlijk kerst word took weer hectisch zijn nu al druk bezig met alle decoratie alle ginger bread houses treintjes etc dat is wel weer leuk. Suzette gaat naar huis na de volgende cruise elf December ma gook wel merk dat ze wel doodmoe is na 8 maanden mag het ook wel. Ze staat geluukig al op de lijst voor eind januarie om terug te komen dus dat is tof. Wel dat was het wel zo’n beetje tot nu toe ga nu lekker slapen morgen weer zes uur de wekker!

Reacties

Reacties

Ria Post

Hoi Daan wat een rot reis heb je gehad,ik had al het een en ander van je moeder gehoord.Maar je was natuurlijk alle ellende vergeten, toen je Suzette weer zag.Vond ze het koffertje leuk? Je moeder en ik hadden samen gewinkeld. Haar hoofd loopt om en ze is heel gespannen,ik probeer haar zoveel mogelijk te steunen. grt.

Mart

Hoi Daan, Wat leuk om weer eens wat van je te horen!! Je reis en werk tot nu toe loopt nog niet erg lekker, maar wel heel fijn dat Suzette weer bij je is dat maakt het toch wat lichter, geniet maar van elkaar. In dec. gaat ze weg maar niet voor héél lang gelukkig!
Werk je niet gek he, denk om je lichaam!!! Tot je volgende verslag! Hartelijke groet ook van Janus,
Mart.

Justin

Oohhh oohh chaos, chaos!! Maardat ovelrleeft ons Beentjes wel weer!! Fijn dat het weer fijn was je meissie te zien, minder dat ze ze dan weer gaat maar e hebt nog even samen!!!

enjoy it en we mailen voor een afspraak in het mooie Aussie!!!!

tot snel joehhhh!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!