Daancruise.reismee.nl

@ Sea bound for Brisbane

Zo even een snelle update wat een kakcruise zeg en volgende week hetzelfde liedje copy paste zeg maar. Weinig aan gaat wel snel voorbij, maar ben echt niet topfit de laatste drie dagen zeg maar gerust ziek. Soort halve verkoudheid met de verschijnselen van de griep en dan is het echt nog warmer dan je je kunt voorstellen echt 3 dagen boven de 42 graden en zo afschuwelijk humid, als je op dek gaat lijkt het of je rechtstreeks een turks stoombad inloopt. Dat is dus niet bevorderend voor m'n verkoudheid echt voel me als een krant kan echt de balle uitvoeren gelukkig hebben m'n jongens het in de gaten en nemen ze een hoop over.

Verder die twee inspectors van Carnival nu aanboord en dat gaf en geeft nogal wat stress, ik was gelukkig gister als eerste aan de beurt had ze niet verwacht was rustig tea time aanhet doen en ineens waren ze daar maar wel intensief anderhalf uur voor het lido en ze wilde echt alles weten en foto's had wel effe hoofdpijn daarna . Maar gelukkig alles goed en nu geen gezeur meer. Morgen nog een dagje op zee, ga toch maar effe naar de doc en hopelijk voel ik me dan wat beter.

Mart

Van harte beterschap Daan, gelukkig zien de jongens dat ook aan je dan kunnen en doen ze ook gelukkig wat werk van je overnemen!!! Het is daar ook niet normaal zeg zo'n temperatuur van 42 graden wie kan daar nu tegen?? Dan is het hier nu veel beter ongeveer 3 á 4 graden boven nul dan heb ik dat toch veel en veel liever!
Sterkte en beterschap wees zuinig op je lichaam!!!
Groetjes, Mart ( ook van Janus )

Lourens en Ingeborg

Daan, jammer om het nieuwe jaar slapjes te beginnen. Dan heb je het maar gehad moet je denken en is volgende week geen copy paste. Balkenende heeft gisteren de zoveelste kabinetcrisis weten te ontlopen en de winter is hier nog even bezig. De stoep en starten zien er wit uit van de sneeuw, ondanks de temperaturen die overdag boven de nul liggen. Met een min-7 vannacht zal dat uitzicht nog wel even zo blijven. Ik hoop dat de doc je morgen wat kan geven zodat je volgende week weer meer van je omngeving kan genieten. Succes en leuk om zo af en toe je fotos' en verhalen door te nemen.

Corry

Hoi Daan, Dat is nou niet zo'n leuk begin van 2010. Ben je al bij de dokter geweest? beterschap !!
Fijn dat je goed door de inspectie gekomen bent,
scheelt een heleboel extra werk denk ik. wat een temperatuur daar, 42gr. dan gaat iedereen er aan zou ik zeggen. Vandaag 15 januari zou opa Vlaar 107 geworden zijn. Alweer 14 jaar niet meer bij ons. Heeft natuurlijk een prachtige leeftijd gehaald. Ik teken er voor, maar geen 3 jaar dement , dat hoeft nou ook weer niet. Nou Daan ben weer benieuwd naar je volgende verhaal . Knap weer snel op en werkse !!groetjes, Corry

Cees

Hoi Daan, even een berichtje uit Utrecht. Het is heel gaaf om al je wel en wee zo via internet te kunnen volgen. Mooi dat het aan boord zo goed gaat zodat je de chef wel kunt vervangen! Zo te lezen zijn die Aussies wel veelvraten. Ongelooflijk dat ze alleen maar voor veel eten en drinken aan boord lijken te komen. Wel balen dat je jezelf nu even wat wrakkig voelt, hopelijk gaat het snel beter. Maar bij meer dan 40 graden voelt niemand zich top. Wij zijn met Kerst en Oud en Nieuw twee weken naar Vietnam geweest. Een mooie rondreis gemaakt door een gaaf land, met mooie natuur en de nodige cultuur met name in Hué de oude keizerlijke hoofdstad. Verder vreselijk aardige mensen ,die ieder binnen hun eigen vaak armzalige mogekijkheden bijzonder hun best doen om een toekomst op te bouwen. Harde werkers die komen er wel. De temperatuur was zo tussen de 25 en 30 graden zeer aangenaam. Was even wennen bij aankomst in Nederland met pakken sneeuw en dik ijs. Ben al wel een paar keer in de buurt van Loosdrecht wezen schaatsen, heeft ook wel weer wat.
Dit weekeinde dooit het, maar ze verwachten dat de vorst in de loop van volgende week weer terug komt. Hoe bedoel je opwarming, het wordt zo een ouderwetse winter! Wel Daan we zien weer uit naar je verdere hopelijk weer gezonde berichten. Groeten van Cees en Ans.