Daancruise.reismee.nl

Aftellen!

Ben nu echt zwaar aan het aftellen de drie daagse cruise was een succes gelukkig hadden een speciale groep van 470 travelagents aanboord met allerlei speciale functies hoop werk maar erg geslaagd,

Nu weer een zogenaamde 'normale'7 daagse cruise maar we zitten ramvol met alleen maar jongenlui echt wwer niet te doen zoveel ze naar binnen werken ben echt al weer twee dagen als een kip zonder kop aan het rennen, weer een paar nieuwe gasten die er de balle van kunnen natuurlijk krijg ik die weer echt verschrikkelijk. Nog steeds koks short en dan is er weer een ziek of wil er weer een naar huis of kan z'n job niet aan, maar we blijven lachen.

Gister Valentijn de hele santekraam weer versierd wel lache en cake's etc, maar die lui die we nu aanboord hebben gaven er niet echt veel om.

Maar geef toe de cake is erg mooi was een hele display bij de main dining room.

Vandaag weer laat angekomen in Noumea tot half elf 's avonds dus weer laat aan de dining en buffet we hadden ook een bbq maar daar was niemand in geintereseerd dus een big dissaster aan het buffet een lijn van hier tot Tokyo.

Volgende cruise is twee weken naar nieuw zeeland much better krijgen we die ouwe zemelaars weer terug maar das beter dan dit half zes even boem boem en half acht liggen ze allemaal lekker in hun mandje.

De corporate chef was afgelopen Brisbane ook nog op bezoek had allemaal wel goed nieuws het hele verhaal van het nieuwe celebrity resttaurant i.p.v van de pizzeria hoe het wordt etc. En ik wordt volgend contract de baas daar promotie tot exec schef en dan daar de boel draaien wel tof. Ga eerst als ik terug kom naar Sydney Hilton waar het restaurant Glass inzit en daar training met die celebrity chef Luke Mangan datzelfde concept komt dan aanboord, klinkt allemaal erg goed en spannend zeker die zes weken in Hilton en Glass Brasserie zie ik wel zitten. Ik zal een linkje op de blog zetten naar die hut is echt wel je vabn het in Sydney. Nu nog drie dagen en dan hopelijk de laatste cruise een beetje relaxter en sightseeing in Nieuw Zeeland en dan naar huus!

Mart

Hoi Daan,
Wat een goed bericht zeg, gefeliciteerd met je promotie tot exec schef straks op je volgende vaart goed van je!!!Nog ongev. 18 dagen en dan ben je weer lekker thuis dat zal je weer goed doen!!! Het is nu ook écht aftellen.
De carnaval hier zit er weer bijna op en voor veel ouders is dat ook weer fijn!!!
Hartelijke groet, Janus en Mart

Justin

Jooohh ouwe gelegenotscilinderdrinker!!

Goeie shit man, bent lekker bezig! Maar je moet wel even de tijd nemen om die jongens die er de ballen van kunnen even goed te instrueren en neem er de tijd voor om het ze goed en duidelijk te leren, neem ze desnoods mee naar het bovendek en GIER!!! ze met mach 6 de zee in want je hebt niks aan die lui!!!
Maar fijn dat je weer bijna thuis bent man!! Laat t even weten want ik heb ook best vaak een daggie extra vrij die periode en dan kunnen we 1 of 2 gelegenotscilinders drinken:P

Laat het weten!!

Groetjes Justin

Tine

Nog even doorbijten Daan en dan lekker weer even holland proeven. Geweldig met de kans voor je volgende promotie. Is weer een stimulans voor je om er voor te gaan.
Is je wel toevertrouwd.
Sterkte nog je laatste cruise en hopelijk zien we elkaar een keer bij je verblijf in Nederland.
Lieve groet Tine.

Corry

Zo Daan, wij zijn weer terug van vakantie en hebben je verhalen weer gelezen. Het gaat niet allemaal even lekker denk ik , maar dat is overal zo. Alles met elkaar heb je het toch goed naar je zin en doe je het ook goed, want je promoveert. Proficiat Daan en ook met je 40e verjaardag a.s. vrijdag. Ik kan me voorstellen dat je zin hebt om er weer even tussen uit te zijn . lekker verwend worden bij mams en bijkletsen met je vrienden. Nog even volhouden dus.
Fijne verjaardag en tot mails of misschien wel ziens.
Groeten ,ook van Siem, Corry

Cees & Ans

Op deze bijzondere verjaardag mogen ze voor jou wel een heel mooie taart maken ! Van harte proficiat Daan en natuurlijk ook met je promotie, super goed.
Nog even doorbijten en dan wat relaxen in je eigen kikkerlandje.
Hartelijke groet, Cees & Ans

Mart

Van harte gefeliciteerd Daan met deze bijzondere verjaardag 40 jaar jaja!!!!
Heb je vanavond even tijd om een klein feestje te bouwen met je team??
Nog een paar weken en dan lekker ontspannen vakantie dat zal je goed doen! Succes met je laatste cruise en misschien tot ziens??!!
Hartelijke groet, Janus en Mart x 40jarige kus!!!

Antoon en Nel

Hallo Daan, van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag !!! Van tijd tot tijd lezen we je verhalen. Hartstikke leuk om zo iets mee te krijgen van je leven aan boord, daar zo ver weg. We zien dat je het naar je zin hebt en dat is hartstikke fijn om te horen. Dat je bazen je ook waarderen is mooi meegenomen en voor jou nu dubbel reden om een mooi feestje te bouwen, voor je promotie en je 40e verjaardag! Geniet er ff lekker van en behouden thuiskomst ! Hartelijke groeten van Antoon en Nel