Daancruise.reismee.nl

Mystery Island

Is dat niks voor een titel! Maar zo heette het dus echt en het zal voorlopig een mystery blijven want ik heb er weinig van gezien. Ik hoorde dat het zo genoemd wordt omdat erin de tweede wereldoorlog een of andere basis was en de japanners het niet konden vinden, en het is ook op geeneen kaart te vinden.

Was vandaag een hectisch dagje erg druk in het buffet en ook laat, iedereen kwam rond half drie terug 's middags maar dan gaat het buffet dus eigenlijk dicht en een kant open voor tea time. Maar vandaag ging dat dus effe niet door stond een rij van het begin tot aan het zwembad , das geen goed nieuws geloof me, had op het end alleen nog een half bakje gare ratatouille over en zelfs dat stonden ze nog uit te schrapen en een half uur later staan ze een groot bord vol met cookies en taartjes vol te laden, echt ongelovelijk waar ze het laten mag joost weten!

Ook nog ander maf nieuws, ze zijn blijkbaar m'n medical kwijt geraakt en nou moet ik komende zondag eraf in Sydney en dan in een hotel en maandag naar een doktor voor een nieuwe medical en dan vliegen ze me dinsdag naar Noumea (new Caledonia) en dan stap ik woensdag daar weer op. Dus effe er tussenuit das natuurlijk wel even lekker twee dagen Sydney op kosten van de company, en een nachtje op Noumea. Maarnatuurlijk wel raar en weer een hoop gedoe, de chef was er uiteraard niet echt happy mee want die mist me voor drie dagen, Maar voor mij wel even lekker. Morgen Isle of Pine schijnt echt het summum van tropical bounty islands te zijn ben benieuwd!

Reacties

Reacties

Ellen

Nou klinkt of je alweer helemaal gewend bent aan het cruiseleven. Ivy heeft een ster gekregen heb je dat gehoord? Lachen hè. Sydney mazzelaar! Tis lekker weer ook nog. Als je lekker wilt eten heb ik nog een Thai in de aanbieding... :-). Zoen

Corry

Dat hoor je nou altijd, dat je van een cruise vierkant terugkomt. als ik jou zo lees, gebeurt dat dus ook. Vandaar dat ik er dus geen zin in heb.

Cruijf zal wel zeggen: elk nadeel heeft z'n voordeel en dat is in jouw geval met dat medical beslist zo. Super voor je om er even tussen uit te zijn, Geniet er maar van, groetjes van ons

Ma

Nou best lekker even een paar dagen in Sydney wieberen. Geniet er van jongen. Jammer voor de chef, maar positief voor je dat hij je niet kan missen. hier alles goed. Liefs, X

Mart

Denk er zelf ook maar om dat je niet dicht groeit!!!! Misschien hebben die lui daar nog wel een maag erbij gekregen dan kunnen ze heel wat vr....!!Eten is het geloof ik niet???!!!
Bof jij even dat je er een paar dagen af mag, laat ze maar even lekker hard werken, geniet van je vrijheid!!!
Groetjes, Janus en Mart

Berend

klinkt goed daan, drie daagjes rust!
heb nog veel plezier en hou m op de hoogte

Mieke

Ha Daan, leuk om te lezen. Wel fijn, een goed team. Zeker als je nauwelijks tijd hebt voor iets anders. De Sintstress is hier volop aan de gang. Briefjes op de deuren en iedereen probeert elkaar uit te horen. Jammer dat je er niet bij bent, we zullen je geniale surprises missen! Liefs!

Daan

Is hier nu Sinterklaas, niks dus, maar gelukkig hadden we een gezellig staff dinner met wijn bier en een vers gevangen Baracuda uit Wala (Vanuatu) dus toch een beetje feest! Zal aan jullie denken graag een verslag met Foto's. x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!